Robbery Madness

Jsem strašně rád, když narazím na programátory z Česka a Slovenska, kteří vytváří hry nebo aplikace. Tahle sociální bublina mě osobně strašně zajímá a sám se v ní tak trošku pohybuji, ale také vím, jak těžký to vývojaři her mají. Mobilních aplikací je strašně moc a konkurence je velká, proto když se mi někdo ozve a hra/aplikace se mi líbí, tak rád pomůžu (zdarma samozřejmě). Tentokrát je to hra Robbery Madness od Marka Klvaňa

Na první pohled poznáte, že je to jednodušší hra. Příjemná grafika, která nenadchne, ale ani neurazí a jednoduché ovládání, které zvládnete i bez tutoriálu, které mě v poslední době nehorázně štvou (zvlášť, když nejdou přeskočit). V menu si vyberete ze tří úrovní obtížnosti a jdete na to.

Není to, tak jednoduché

Cílem této hry je ukrást itemy, které máte na seznamu. Od drahých zařízení až po dámské lodičky. Objevíte se totiž v obchodním domě, který je střežený roboty. Máte neomezený čas, ale pouze 4 životy, abyste nasbírali určitý počet věcí a utekli. Některé věci můžete ukrást ihned, ale najdou se i takové ke kterým musíte najít doplňkovou část. To hledájí dost komplikuje, ještě když si k tomu připočtete železné hlídače a kamerový systém, tak brzy zjistíte, že se nejedná o jednoduchý úkol.

Skryté místnosti

Ve hře se také skrývají místnosti, kde naleznete zajimavé itemy a coiny, které využijete ke koupi 5ti minutového boostu nebo nakoupení života. Snad Vám pomohou ve Vaší loupeži.

Co se chystá do budoucna?

Marek Klvaňa

Pridame casem nejake levely atd. Udelame uplne novou hru napr „Robbery Madness 2“, ktera bude ciste postavena na progresovani hrace, budovani nejakeho cechu zlodeju a plneni zlodejskych misi. Ta nova verze Robbery zabere asi dele, protoze tam bude spoustu nove mechaniky a bude to dost narocne na modelovani novych levelu.
Ted pracujeme na nove mape, ktera je mesicni zakladna. Bude tam hodne odkazu na konspiracni teorie a easter eggu napr z Aliena. Budou tam uplne nove ability a nepratele. Taky pribyde i zbran po ktere hraci tak prahnou. Hra nebude zamerena na sbirani hromady veci, ale spise na reseni nejakych mini puzzle a hledani zpusobu jak se kam dostat. Bude to hodne o atmosfere. Vlastne s obchodakem tam toho moc spolecneho nebude. Chceme, aby hrac v kazdem levelu zazival uplne jiny zazitek. Tyhle informace taky muzes sdelit pokud chces 🙂 Rozhodli jsme se udelat jeste jeden level, protoze jedna mapa je fakt malo. Navic grafiku pak pouzijeme v dalsi hre. Do budoucna asi cas od casu pridame nejaky novy level, ale primarne se budeme soustredit na dalsi hru.
Update vyjde pravdepodobne v kvetnu.

Strašně se těším na update

Sami musíte uznat, že tato hra má před sebou velkou budoucnost. Doufám, že se všechny novinky dostaví a samozřejmě Vás budou o tom informovat, ať už zde na webu nebo na mém youtube kanalé.

I vy se můžete podílet!

Pokud máte nějaký nápad na zlepšení nebo čistě na zpestřetí této hry, tak můžete napsat do komentáře, protože jsme s Markem v kontaktu a Vaše názory nás zajímají.

Děkuji za přečtení a snad jste zase o něco chytřejší,

Magician

Reklamy

3 Comments

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s