The Elder Scrolls: Blades

Máme tu opět populární PC hru, která se dostavila na naše mobilní telefony. Tentokrát je to série The Elder Scrolls, ale většina ji bude znát pod názvem Skyrim. Hezká grafika a poutavý příběh jsou věci, které se mi vybaví pod tímto názvem. Jak si povede mobilní verze s názvem Blades?

Jak hru stáhnout?

Nejdříve bych vůbec vysvětlil, jak si tuto hru budete moci vůbec stáhnout, protože hra se nachází stále v Early Access, který je počtově omezený.

  • Hru si stáhnete normálně na Android a iOS
  • Zkontrolujte zde, jestli je hra na Váš telefon dostupná
  • Po spuštění hry se registrujete na oficiální stránce a vyčkejte na pozvánku, která Vám přijde do mailu

První dojem ze hry

První věc, která mě zaujala byla jednoznačně grafika. Ačkoliv hra není ještě v plné podobě, tak kdyby se už nic nezměnilo, tak se The Elder Scrolls: Blades nemusí za nic stydět. Je pochopitelné, že hra není ještě dostupná na všechny zařízení. Náročnost grafiky je tu opravdu velká a nese sebou samozřejmě i další negativa než jenom omezený počet telefonů, kteří tuto hru rozjedou a tou je přehřívání. Měl jsem možnost hru vyzkoušet na telefonu iPhone 8 Plus a ASUS ROG a u druhého zmiňovaného jsem byl opravdu rád za větrák, který telefon příjemně chladil.

Příběh

Příběh v této hře je důležitý a ačkoliv jsem důkladně nečetl každý dialog, který se na obrazovce objevil, tak jsem ihned pochopil, o co se ve hře jedná. Vrátili jste se do svého rodného města, které je naprosto zničené a Vy ho budete postupně opravovat.

To děláte pomocí různých úkolů, které dostáváte od obyvatel města. Musíte například vysvobodit zajatce nebo vyvraždit jeskyni plnou skřetů. Úkoly jsou rozděleny podle náročnosti a je jen na Vás, který se rozhodnete zrovna splnit. Přičemž se nemusíte bát, že byste ve hře zabloudili. Nenajdete zde otevřený svět jako v PC verzi, ale místo toho jste poslušně vedeni koridorem mapy.

Za splnění úkolů získáváte peníze, suroviny a dekorace, díky kterým si můžete zkrášlit Vaše městečko.

Magician

Nesnažte se dokončit úkol, co nejrychleji. Na mapě se nachází spostu surovin a vždy je tam i skrytá místnost, kde naleznete truhly, které si poté můžete otevřít a získat tak zajímavý loot. Ten využijete při stavbě budov ve městě.

Závěr

Kolem této hry se toho napovídalo a napsalo hodně a byl jsem tedy zvědavý, jak bude vypadat další populární PC hra v mobilním podání. Grafika nezklamala a plány vývojářů zní dost slibně. Měla by tu být v budoucnu přidaná i aréna, kde bychom si to mohli rozdat s kamarády v rytířském souboji.

Další zajímavá možnost je ta, že hru můžete hrát pouze v jedné ruce. Jednoduše si v nastavení nastavíte obrazovku na výšku a je to. To jistě ocení hráči, kteří potřebují dělat více věcí najednou.

Nedostatky jsem již v článku zmiňoval, ale ještě bych k tomu dodal velkou spotřebu baterie (což je pochopitelné) a chybí mi tu dabing. Hra je dostupná v šesti jazycích (není zde čeština ani slovenština), ale dabing tu není a to je škoda u hry s příběhem. Dodalo by to dialogům „šmrnc“.

Snad jste po přečtení tohoto článku opět o něco chytřejší

Magician

Reklamy

5 Comments

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s