Bullet League

Nemůžu uvěřit tomu, že se tahle hra dostala na povrch až teď, když vezmete v potaz, jak dlouho je Battle Royale žánr v oblibě. Bullet League je Battle Royale hra, ale s jednou úpravou. Hrajete ji totiž ve 2D!

Jak to celé funguje?

Spawnete se na náhodném místě na mapě. Ve hře se nachází 32 hráčů a vaším úkolem je přežít. Není zde žádný fall damage, takže vyražte ihned hledat zbraň a než se někam snažit vyskočit, tak je lepší se propadat dolů než na nějakou narazíte.

O zbraně na mapě není vůbec nouze. Najdete zde všechno možné od pistole až po bazuku. Mapa je hezká a různorodá.

Vzhledem k tomu, že je zde menší počet hráčů, tak se zóna pohybuje rychleji a jedna hra trvá přibližně 3 až 5 minut.

Jako vejce vejci

Musím se přiznat, že mě tato hra ihned pohltila, protože všechno důležité, co já považuji jako nutnost mít v žánru Battle Royale tu najdeme.

Na mapě jsou rozmístěny jak lékarničky, tak i shieldy. Samozřejmě tu nesmí chybět ani Battle pass, který se tu jmenuje Bullet Pass a stojí pouze 49Kč! Oproti ostatním cenám v jiných hrách je to příjemná změna a ihned mi naskočila myšlenka, že tu padesátku investuji. Poslední věc, která mě mile překvapila, je stavění. Kdo by to byl čekal, že ve 2D Battle Royale hře budou myslet i na stavění! Funguje hodně automaticky, když například vyskočíte a postavíte blok, tak se automaticky postaví pod vás.

Za celou dobu hraní jsem nenarazil vyloženě na někoho, kdo by si v souboji pomáhal stavěním. Na začátku hraní se budete dost potýkat s botami, takže to je možná jeden z důvodů, proč jsem nikoho neviděl, ale stavění se spíš používá k tomu, aby jste se dostali na nepřístupná místa.

Hodnocení

Bude to opravdu pozitivní hodnocení a pokud bych měl hru hodnotit číslama, tak se hra blíží plnému počtu. Dokonce i reklamy, které dokážou zkazit pěknou hru, jsou zde nenásilné a je čistě jenom na vás, jestli se na ní chcete podívat a pokud tak učiníte, tak máte do další hry zdvojnásobené zkušenosti.

Reklamy

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s